Marketingový a obchodní maják v době neomezených možností

Jaké jsou hlavní obchodní a marketingové oblasti pro gastronomy, na které se v každodenním koloběhu jednou
za čas podívat? Trh plný solitérních majitelů 1-2 gastroprovozů nebuduje ani mezi sebou nesdílí know-how. Zároveň dodavatelé
do gastronomie nejsou praktičtí, též nesdílí potřebné know-how a zaměřují se pouze na své kategorie.
Dali jsme proto dohromady odborníky z praxe, využili jejich praktické know-how a sestavili doporučení na co se
nejvíce soustředit při řízení a propagaci vlastního byznysu.

Hlavní oblasti:
1. Gastronomické megatrendy, které hýbou dnešním gastronomickým světem
2. Jak dát myšlenky do konceptu
3. Jak si nastavit obchodní cíle a jet podle nich?
4. Jak skloubit vlastní ambice vs. reálná výsledovka
5. Jak na jednoduše na vývoj konceptu nové restaurace?
6. Jak najít, zaujmout a udržet si talentované zaměstnance?
7. Na jaká data se soustředit při analýze vlastního byznysu
8. Na co hlavní se soustředit při propagaci a vlastní komunikaci?

Celý článek si otevřete v souboru ZDE